En ny version af Mit Sygefravær er den 7. november 2023 sat i drift
Knowledge Cube har stået for udviklingen og den fremadrettede drift, vedligeholdelse og videreudvikling af det nye Mit Sygefravær, efter at løsningen blev sendt i genudbud i 2021. For at imødekomme brugernes behov, har der i udviklingen af den nye løsning været stort fokus på brugervenlighed og mobile first.
Det nye Mit Sygefravær erstatter den tidligere løsning, der gik i luften den 1. juni 2015, som er udviklet og drevet af KMD.
Det blev obligatorisk for borgere at anvende Mit Sygefravær til at give oplysninger til kommunen i forbindelse med sygemeldinger den 1. december 2015.
Borgersupport
Er du borger, og har du brug for hjælp til brugen af Mit Sygefravær, skal du kontakte din bopælskommune.
Kommunesupport (kun for supportberettigede brugere)
Kommunale supportberettigede brugere kan kontakte supporten via servicedesk.
Her finder man også oplysninger om telefonnummer og åbningstider.
Kontakt Mit Sygefravær-teamet i KOMBIT
Hvis du har spørgsmål, ændringsønsker eller af andre årsager ønsker at kontakte Mit Sygefravær-teamet i KOMBIT, kan du sende en mail til vores postkasse:
Skriv til Mit Sygefraværs postkasse
Klik her for at læse nyhedsbreve for Arbejdsmarked og Beskæftigelse.