Vi afholder check-in om NemRefusion for kommuner og UDK via Teams igen den 25. juni 2024 kl. 10.00-11.00.
Mødet kræver ikke tilmelding, og vi opfordrer derfor til, at I selv lægger det i jeres kalender og deltager efter behov.
Link til mødet er senest sendt i en mail til kommunernes systemansvarlige for NemRefusion, faglige ledere for sagsbehandlere i KSD samt vores kontaktpersoner hos UDK den 14. maj 2024, hvori vi har opfordret til at videresende informationen til relevante kolleger i organisationen.
Vi gør opmærksom på, at møderne starter kl. 10.00 og afsluttes, når vi har givet en status og besvaret spørgsmål fra deltagerne. Møderne kan derfor blive afsluttet før kl. 11.00.
Check-ins efter sommer
På det seneste check-in, der blev afholdt den 14. maj 2024, delte vi et spørgeskema, hvori vi opfordrede jer til at fortælle, hvorvidt I får værdi ud af møderne, og om I ønsker, at vi fortsætter med at afholde dem efter sommer, herunder hvor hyppigt og med hvilket fokus.
Spørgeskemaet blev efter mødet sendt direkte til kommunernes systemansvarlige for NemRefusion, faglige ledere for sagsbehandlere i KSD samt vores kontaktpersoner hos UDK.
Vi samler op på besvarelserne ved check-in mødet den 25. juni 2024.
Det vil naturligvis altid være muligt at skrive til nemrefusion@kombit.dk, hvis man har spørgsmål.