Den 5. december rullede den seneste version af Mit Sygefravær ud til alle brugere. I denne nyhed præsenteres dele af holdet af releasens indhold. Den fulde releasebeskrivelse, og alle øvrige releasebeskrivelser vedrørende Mit Sygefravær, finder du her.
Ændringer til delvist genoptaget arbejde for lønmodtagere
Med denne release bliver det muligt for lønmodtagere at indberette delvist genoptaget arbejde via Mit Sygefravær i samme uge, som arbejdet er udført. Tidligere har det først været muligt i den efterfølgende uge.
Lønmodtagere, som har modtaget løn under en del af sygefraværet, og hvor lønnen ophører, kan dog først indberette delvise timer via Mit Sygefravær fra og med den første hele uge efter lønophøret. Det betyder, at delvise timer i ugen med lønophør skal oplyses direkte til kommunen.
Der kan fortsat kun indberettes timer én gang pr. uge, og man skal derfor først oplyse sine timer, når ugens arbejde er udført.
Ændringer til overblik over sygefraværssagen
Listen ”Notifikationer og dokumenter” har skiftet navn til ”Meddelelser om opgaver og breve”. Teksterne for meddelelserne er blevet ændret, så det fremgår, om der er tale om en opgave eller et brev. Samtidig er beskederne blevet opdelt efter dato for at give et bedre overblik over sagen.
Borgernes kvitteringer er ligeledes opdelt efter dato.