Programledermøde - December

20dec

Månedligt onlinemøde for kommunens KOMBIT-programleder

Formålet med programledermøderne er, at holde kommunernes KOMBIT Programledere opdateret på KOMBIT’s løsninger. Formen på møderne er præsentationer fra KOMBIT efterfulgt af dialog med oplægsholdere, direktion og øvrige deltagere om de emner, der behandles på møderne. Det er kommunernes møder, og det er vigtigt, at kommunerne er med til at beslutte og prioritere indholdet på møderne. Derfor er forslag til emner altid velkomne på programleder@kombit.dk

Programledermøderne afholdes ud fra en fast struktur, som består af:

  • To indlæg om aktuelle emner
  • Nyt fra KOMBIT – korte orienteringer
  • KLIK-opgaver – status på aktuelle- og kommende opgaver

Indholdet af møderne kommunikeres ud til alle tilmeldte via Outlook, så snart dagsordenen er klar. Præsentationer fra tidligere møder kan findes her. Optagelse af møderne sendes ud til alle programledere umiddelbart efter mødet.

Information om begivenheden

 

Tid
20. december 2023 10.00 - 11.30
Sted
Møderne afvikles via Teams
 Målgruppe

Kommunernes KOMBIT-programledere

Tilmelding
Alle KOMBIT-programledere registret i KLIK bliver automatisk indkaldt