Gå til hovedindhold
Hjem
Search

Toggle

Søgefelt

  • Løsninger
  • Videncenter
  • Aktuelt
    • Nyheder
    • Kalender
  • Karriere
  • Kontakt
  • Tilmeld nyheder

Peter Hansen

Chefkonsulent / Implementering

Peter Hansen arbejder med at planlægge og styre implementering af Støttesystemerne i kommunerne og arbejder derfor tæt sammen med kommunerne om denne opgave. Peter er ansvarlig for planlægning og gennemførelse af de kommunale netværksdage for Støttesystemerne. 
Peter er uddannet Cand. Scient. Adm. fra Roskilde Universitetscenter og har tidligere været teamleder i Egedal Kommune med ansvar for digital borgerbetjening, hjemmeside, digital post og involvering af frivillige i den kommunale opgaveløsning. Peter er i gang med afslutningen af en master i Strategi, Organisation og Ledelse på IT-Universitetet.

"For mig er det vigtigt at hjælpe kommunerne med at hjemtage styringen af deres systemportefølje, så kommunerne får et fundament at stå på i forhold til målet om en effektiv, sammenhængende og helhedsorienteret sagsbehandling."

peha@kombit.dk
LinkedIn
3334 9460
  • For leverandører

Om KOMBIT

  • Hvem er KOMBIT?
  • Strategi
  • KOMBITs porteføljeoversigt
  • Bestyrelse og ledelse
  • KL/KOMBITs Digitaliseringsråd
  • Årsberetning
  • KOMBITs CSR-politik

Karriere

  • Vores KOMBIT
  • Ledige stillinger
  • Mød‌ en‌ medarbejder
  • Ny i KOMBIT
  • Ledelse i KOMBIT
  • Hvorfor arbejde i KOMBIT

Kontakt

  • Kontakt og support
  • Medarbejdere
  • ​Kommuneansvarlige
  • ​​​Data Protection Officer
  • Privatlivspolitik
  • Nyhedsbreve
  • Presse

For leverandører

  • Information for leverandører
  • Udbud i KOMBIT
  • KOMBIT og leverandørkontakt
  • Driftinformation for infrastrukturen
  • Se KOMBITs releasekalender
  • KOMBIT A/S, Halfdansgade 8, 2300 København S
  • CVR-nr.: 19435075 | EAN-nr. 5790001969370
  • 3334 9400  |  kombit@kombit.dk
  • Find os på
  • LinkedIn Twitter