
Omkring 70 repræsentanter fra godt 30 forskellige leverandører på det kommunale it-marked var mødt op til mødet, hvor de bidrog med god stemning og stor spørgelyst. Blandt deltagerne var både leverandører, der i dag benytter Serviceplatformen og leverandører, der enten er i test eller overvejer at benytte platformen fremadrettet i kommunale løsninger.
Dagsordenen spændte bredt fra introduktion til den fælleskommunale rammearkitektur ved KL over introduktion til Serviceplatformen og gevinster ved brugen af platformen. Dernæst var der mulighed for at gå i dialog med Serviceplatformens specialister om de konkrete muligheder i platformen samt at få hands-on på løsningen.
Input og spørgsmål fra dagen vil blandt andet blive brugt som inspiration til den videre formidling af Serviceplatformen.
Se præsentation
Se den overordnede præsentation fra mødet her. Sidst i præsentationen finder du også en invitation til deltagelse i KOMBITs referencegrupper.
Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til serviceplatformen? Se hvem du skal kontakte her.
Serviceplatformen har eksisteret siden 2014 og benyttes i dag af over halvdelen af landets kommuner og omkring 30 leverandører af kommunale it-løsninger.