Rammeaftale for konsulenter i udbud

Læs mere om KOMBITs udbud af konsulentydelser

KOMBIT samler landets kommuner om fælles it- og digitaliseringsløsninger, der fremmer effektivitet og kvalitet. Vi har en stor projektportefølje med projekter i alle faser fra foranalyse til udbud, leverance og kvalitet. KOMBITs opgave er at styre processen og afklare forventningerne mellem interessenterne, mens alt softwareudvikling og drift foregår hos eksterne it-leverandører. Til det arbejde har KOMBIT behov for konsulentbistand inden for flere områder og er derfor gået i udbud med Konsulent Rammeaftale 2021.

Rammeaftalen indeholder tre delaftaler med tre leverandører på hver delaftale.

Delaftalerne omfatter konsulentydelser indenfor:

  1. Projektledelse (delaftale 1)
  2. It-arkitektur (delaftale 2)
  3. It-konsulentydelser (delaftale 3)

Yderligere information

Udbudet er offentliggjort her og vil blive gennemført som et begrænset udbud. Deadline for anmodning om prækvalifikation er den 10. september 2020 kl. 12.00.

For at kunne deltage i udbud fra KOMBIT er det et krav, at tilbudsgivere er registreret i EU-Supply CTM. Vi vil anbefale kommende tilbudsgivere at registrere sig allerede nu. På forsiden af EU-Supply findes en Quick Guide til online registrering. Registreringen er gratis.

Efter registrering kan du finde information om igangværende udbud i KOMBIT mv. Al kommunikation om igangværende udbud i KOMBIT foregår via EU-Supply og eventuelle spørgsmål til materialet skal ske via EU-Supply.

 

Kontakt

Seniorkonsulent / Leverandørstyring
3334 9464