
Fredag den 13. marts 2015 inviterer KOMBIT leverandører til informationsmøde om fjernprint i forbindelse med integration til Serviceplatformen. Dermed kan den enkelte leverandør åbne op for at køre fjernprint fra monopolbrudssystemerne på vegne af kommunerne. Mødet er for alle leverandører, som har en fjernprintløsning til kommunerne.
Dagsorden
Dagsordenen for mødet tager udgangspunkt i de kommende tiltag fra KOMBIT og for den enkelte leverandør:
- Velkomst
- Præsentation af deltagere
- Orientering om fjernprint i den fælleskommunale rammearkitektur
- Orientering fra KOMBIT om, hvordan snitfladen mellem Serviceplatformen og fjernprintleverandørerne organiseres, specielt med henblik på håndtering af store mængder forsendelser – baseret på OIO REST
- Afrunding og fremadrettet proces
Tid, sted og tilmelding
Mødet finder sted fredag den 13. marts hos KOMBIT på Halfdansgade 8, 2300 København S.
Hver leverandør har mulighed for at tilmelde to personer til informationsmødet. Tilmelding sker ved at sende en mail til Nicolai Nørr Korolkiewicz på e-mail: nko@kombit.dk. Tilmeldingsfristen er den 11. marts kl. 16.00.
Vi ser frem til at byde velkommen til en dialog om fremtidens kommunale it-marked!