
På denne side kan du få overblik over de forskellige informationskanaler, som VALG-projektet benytter i sin kommunikation til kommunernes VALG-ansvarlige og andre relevante modtagere:
- Hjemmesiden
- FAQ
- Statusmails
- Nyhedsbreve
Hver kanal bliver kort beskrevet neden for.
VALGs hjemmeside
På denne hjemmeside finder du bl.a. generel information om VALG-projektet, information om implementeringen af den nye VALG-løsning og oplysninger om, hvordan projektet er organiseret – herunder hvordan kommunerne er repræsenteret og involveres.
FAQ
FAQ’en indeholder en række spørgsmål og svar om forskellige dele af valgprojektet.
Statusmails
VALG udsender jævnligt statusmails til kommunerne og øvrige myndigheder, med seneste nyt om VALG-projektet og implementeringen af den nye løsning. Modtagere af statusmails er myndighedernes VALG-projektledere, faglige ledere og øvrige kontaktpersoner.
Infosite
Der er udviklet et infosite til den nye VALG-løsning, hvor alt kommunikations- og implementeringsmateriale udstilles. Adgang til infositet gives via den fælleskommunale adgangsstyring (context handler) i den enkelte myndighed.
Skriv til os
Husk, at du altid kan kontakte os på valg@kombit.dk, hvis du har forslag til, hvordan vi kan forbedre kommunikationen om VALG.
Læs mere: |
![]() |