Her kan du se, hvem du skal kontakte vedrørende support, driftsstatus, generelle spørgsmål, m.m.
Ansvarsfordeling i forbindelse med fejlmeldinger
Her kan du læse om ansvarsfordelingen mellem kommunen, leverandøren og KOMBIT i forbindelse med rapportering af fejl.
I hovedreglen et det leverandøren, der har udviklet løsningen, der håndterer support på løsningerne, da det er dem, der kender løsningen bedst - se kontaktinformationer nedenfor. Men hvis du står i en fastlåst situation og har brug for assistance til at komme videre med en sag hos din leverandørs Servicedesk, kan du kontakte KOMBITs Incident Management.
Serviceplatformen (Systematic)
- Helpdesk og indrapportering af fejl
Tlf. 7011 1539 (hverdage kl. 06:00-18:00)
Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk for generelle spørgsmål, spørgsmål til praktisk anvendelse eller teknisk hjælp - herunder hjælp til oprettelse på Serviceplatformen. - Månedlige Service Management rapporter på drift af Serviceplatformen
Læs mere - Driftsstatus for services i test
Se driftstatus - Driftsstatus for services i produktion
Se driftstatus - Andre spørgsmål til Serviceplatformen
Mail: KDI@kombit.dk
Støttesystemerne (KMD)
- Helpdesk og indrapportering af fejl
Tlf.: 4460 2160 (hverdage kl. 06:00-18:00)
Mail: sts-support@kmd.dk for generelle spørgsmål, spørgsmål til praktisk anvendelse eller teknisk hjælp. - Andre spørgsmål til Støttesystemerne
Mail: KDI@kombit.dk - Månedlige Service Management rapporter på drift af Støttesystemerne
Læs mere
Læs mere: |
![]() |