Kontakt og support

Her kan du se, hvem du skal kontakte vedrørende support, driftsstatus, generelle spørgsmål, m.m.

Ansvarsfordeling i forbindelse med fejlmeldinger

Her kan du læse om ansvarsfordelingen mellem kommunen, leverandøren og KOMBIT i forbindelse med rapportering af fejl.

I hovedreglen et det leverandøren, der har udviklet løsningen, der håndterer support på løsningerne, da det er dem, der kender løsningen bedst - se kontaktinformationer nedenfor. Men hvis du står i en fastlåst situation og har brug for assistance til at komme videre med en sag hos din leverandørs Servicedesk, kan du kontakte KOMBITs Incident Management.

Serviceplatformen (Systematic)

  • Helpdesk og indrapportering af fejl
    Tlf. 7011 1539 (hverdage kl. 06:00-18:00)
    Mail: helpdesk@serviceplatformen.dk for generelle spørgsmål, spørgsmål til praktisk anvendelse eller teknisk hjælp - herunder hjælp til oprettelse på Serviceplatformen.
  • Månedlige Service Management rapporter på drift af Serviceplatformen
    Læs mere
  • Driftsstatus for services i test
    Se driftstatus
  • Driftsstatus for services i produktion
    Se driftstatus
  • Andre spørgsmål til Serviceplatformen
    Mail: KDI@kombit.dk

Støttesystemerne (KMD)

  • Helpdesk og indrapportering af fejl
    Tlf.: 4460 2160 (hverdage kl. 06:00-18:00)
    Mail: sts-support@kmd.dk for generelle spørgsmål, spørgsmål til praktisk anvendelse eller teknisk hjælp.
  • Andre spørgsmål til Støttesystemerne
    Mail: KDI@kombit.dk
  • Månedlige Service Management rapporter på drift af Støttesystemerne
    Læs mere