
Tid:
Sted:
Teams
Målgruppe:
SAPA-systemansvarlige, SAPA-projektledere, programledere, digitaliseringskonsulenter og systemadministrator på Ungdomsuddannelses-vejledningsområdet (UUV)
Tilmelding:
KOMBIT har sammen med pilotkommuner og leverandører på UUV området gennemført en forretningsmæssig afklaring af, hvordan sager på UUV-området skal overføres til Indekserne, så sager bedst muligt vises i SAPA eller andre overbliksløsninger.
Formålet med dette webinar er at give dig en indsigt i, hvilke overvejelser og valg der er truffet i forbindelse med den gennemførte forretningsafklaring. Det vil give dig en god forståelse af den sagsvisning du kan forvente at opleve, når eller hvis I tager beslutning om at udstille UUV sager i SAPA
Indhold på webinaret
På dette webinar bliver du klogere på, hvilke overvejelser og beslutninger der er truffet i forhold til aflevering af sager, dokumenter og journalnotater til Indekserne. På webinaret kommer vi omkring følgende emner:
- Kort introduktion til UUV området
- Sagsbegreb og sagsstruktur
- Sagens forløb
- Parter på sager
- Sagstyper, Sagstitler og anvendelse af KLE
- Sagsstatus
- Myndighed, Sagsansvarlig/afdeling og Sagsbehandler
- Journalnotater og Dokumentreferencer
Webinaret vil være en gennemgang af ovenstående emner, men der vil naturligvis også være tid til, at I kan stille spørgsmål til de enkelte emner