
Tid:
Sted:
Spørgetimen afvikles online. Du vil senest på dagen modtage en invitation fra Outlook, hvor link til mødet fremgår.
Målgruppe:
DUBU ledere, DUBU kontaktpersoner/systemansvarlige og kommunale arkivarer.
Tilmelding:
Du kan tilmelde dig spørgetimen her.
Er du i tvivl, om din kommune skal bestille en arkivering af DUBU? Eller har I allerede bestilt en arkivering af DUBU men er i tvivl om proces og opgaver? Så deltag i denne spørgetime, hvor KOMBIT og leverandøren af DUBU, Netcompany, svarer på spørgsmål om arkivering af DUBU.
I 2011 gik de første kommuner i luften med DUBU, og flere kommuner står derfor overfor at skulle arkivere løsningen jf. bestemmelserne i arkivloven. Det er muligt at bestille en arkivering hos DUBU leverandøren, Netcompany, og i forlængelse heraf få foretaget en sletning af lukkede sager. Få indblik i, hvad der arkiveres, hvad der slettes samt pris, proces og opgaver i forbindelse med hermed.
Er du DUBU leder eller DUBU kontaktperson/systemansvarlig, er det en god idé at invitere din kommunes digitale arkivar med til spørgetimen.
Har du ikke mulighed for at deltage i spørgetimen? Så tilmeld dig alligevel, da alle tilmeldte får udsendt optagelse af spørgetimen efterfølgende.
Hvis du har spørgsmål, kan du skrive til os via dubu@kombit.dk.