Fælleskommunal Infrastruktur

Leverandørhøring af bilag til hhv. genudbud af Støttesystemerne og den fælles driftsplatform

02-07-2025

Første del af høringsmaterialet er nu i en stand, at KOMBIT søger at få input hertil

Den 13. juni 2025 orienterede vi om, at vi forventer at foretage høring af udvalgte dele af udbudsmaterialet i to omgange.

Første del af høringsmaterialet er nu i en stand, at vi beder jer give input hertil.

Høringsmaterialet består af følgende dokumenter:

For udbud af Støttesystemerne:

Udvalgte dele af hovedkontrakten

Bilag 4.a Samarbejdsorganisation og den agile metode

Bilag 6 Samarbejde med Øvrige leverandører

Bilag 8 Servicemål

Bilag 12.a Support

Bilag 12.b Applikationsdrift

Bilag 20 Vederlag

Bilag 20.a Leverandørens priser

Klik her hvis du ønsker at downloade alle filerne i en .ZIP-fil

 

For udbud af Fælles Driftsplatform:

Udvalgte dele af hovedkontrakten

Bilag 4.a Samarbejdsorganisation

Bilag 8 Servicemål

Bilag 12.b Support

Bilag 12.c Middleware og Databasedrift

Bilag 16 Prøver

Klik her hvis du ønsker at downloade alle filerne i en .ZIP-fil

 

Processen

I forbindelse med jeres review bedes I have særlig opmærksomhed på opdeling af ydelser mellem kontrakt på Støttesystemerne og kontrakt på Driftsplatform.

Vi gør opmærksom på, at materialet er arbejdsdokumenter, og derfor endnu ikke er fuldstændig færdige. I bedes derfor se bort fra eventuel manglende udfyldelse af informationer samt generel korrektur og formatering.

I bedes angive jeres kommentarer til høringsmaterialet i følgende reviewskemaer:

Støttesystemerne

Fælles driftsplatform

KOMBIT vil gerne udbede sig jeres kommentarer til materialet snarest muligt, dog senest den 6. august 2025.

Kommentarer til materialet og eventuelle spørgsmål bedes sendt på mail til FKI-Sekretariatet@kombit.dk.

Vi ser frem til at modtage jeres kommentarer til materialet, og vil på forhånd gerne takke for det arbejde, der lægges i at kommentere på det fremsendte materiale.