Den 13. juni 2025 orienterede vi om, at vi forventer at foretage høring af udvalgte dele af udbudsmaterialet i to omgange.
Første del af høringsmaterialet er nu i en stand, at vi beder jer give input hertil.
Høringsmaterialet består af følgende dokumenter:
For udbud af Støttesystemerne:
Udvalgte dele af hovedkontrakten
Bilag 4.a Samarbejdsorganisation og den agile metode
Bilag 6 Samarbejde med Øvrige leverandører
Bilag 8 Servicemål
Bilag 12.a Support
Bilag 12.b Applikationsdrift
Bilag 20 Vederlag
Bilag 20.a Leverandørens priser
Klik her hvis du ønsker at downloade alle filerne i en .ZIP-fil
For udbud af Fælles Driftsplatform:
Udvalgte dele af hovedkontrakten
Bilag 4.a Samarbejdsorganisation
Bilag 8 Servicemål
Bilag 12.b Support
Bilag 12.c Middleware og Databasedrift
Bilag 16 Prøver
Klik her hvis du ønsker at downloade alle filerne i en .ZIP-fil
Processen
I forbindelse med jeres review bedes I have særlig opmærksomhed på opdeling af ydelser mellem kontrakt på Støttesystemerne og kontrakt på Driftsplatform.
Vi gør opmærksom på, at materialet er arbejdsdokumenter, og derfor endnu ikke er fuldstændig færdige. I bedes derfor se bort fra eventuel manglende udfyldelse af informationer samt generel korrektur og formatering.
I bedes angive jeres kommentarer til høringsmaterialet i følgende reviewskemaer:
Støttesystemerne
Fælles driftsplatform
KOMBIT vil gerne udbede sig jeres kommentarer til materialet snarest muligt, dog senest den 6. august 2025.
Kommentarer til materialet og eventuelle spørgsmål bedes sendt på mail til FKI-Sekretariatet@kombit.dk.
Vi ser frem til at modtage jeres kommentarer til materialet, og vil på forhånd gerne takke for det arbejde, der lægges i at kommentere på det fremsendte materiale.