Webinar om Fælles Bibliotekssystem 2.0

11dec

I forbindelse med at KOMBIT afgør udbuddet af Fælles Bibliotekssystem, afholder vi webinar for alle interesserede medarbejdere på biblioteksområdet, hvor den videre proces udfoldes. Webinaret er målrettet kommuner og henvender sig særligt til ledere og brugere af Fælles Bibliotekssystem.

Formål
På webinaret vil KOMBIT fortælle om den proces, der går i gang, når der er truffet valg om leverandør til Fælles Bibliotekssystem 2.0. Formålet er at introducere jer til det forløb, der ligger forud – med den viden, vi selv har på tidspunktet for webinaret. 

Agenda for webinaret

  • Introduktion til ny leverandør af Fælles Bibliotekssystem 2.0
  • Forventet tidsplan, herunder implementeringsaktiviteter og brugerinddragelse
  • Rollefordeling – hvad forventes der af hhv. leverandøren, kommunerne og KOMBIT
  • Spørgsmål og eventuelt
  • Afrunding, herunder kommende aktiviteter

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til bibsys@kombit.dk.

Information om begivenheden

Tid
11. december 2024 kl. 10.00-11.00
Sted
Microsoft Teams (mødet kan tilgås via webbrowser, hvis man ikke benytter Teams i sin kommune)
 Målgruppe
Alle interesserede medarbejdere på biblioteksområdet i kommunen – særligt relevant for ledere og brugere af Fælles Bibliotekssystem
Relateret til
Bibliotekernes Data og It
Tilmelding
Tilmeldingslink er sendt til dem, der er registreret i KLIK som hhv. biblioteks- og skoleledere, supportberettigede brugere og systemansvarlige for FBS